Katalog Online

wczytywanie formularza przeszukiwania katalogu...

Baza danych EBSCO

Witamy na Rajskiej

Materiał przygotowany dla osób niesłyszących i niedosłyszących.

A A A

Polecamy uwadze Czytelników nasz nowy nabytek  - książkę: „Inżynieria Gier. Level design dla początkujących”. Czytelnicy tęskniący za zapachem nowo wydrukowanej książki będą rozczarowani. Jest to publikacja elektroniczna, dostępna w formatach MOBI, EPUB, EPUB+ SVG oraz w PDF. Książkę można wypożyczyć wraz z e-czytnikiem lub korzystając z aplikacji iBOOKS, czytać na iPadzie Apple’a w zaciszu Arteteki.

Książka powstała dzięki udziałowi kilku osób: autorem tekstu jest Jacek Wesołowski, doświadczony projektant z wykształceniem programistycznym, specjalizujący się w sztucznej inteligencji. Ilustracje wykonała Magdalena Chojnacka oraz Aleksander Spisak.

Graficznie książkę opracowała Kaja Mikoszewska.

Publikacja może pretendować do miana pracy naukowej, podręcznika o usystematyzowanej wiedzy, przekazanej w sposób jak najbardziej przystępny. Level design to sztuka dobierania treści, by dobrze odzwierciedlić duszę gry.

W książce entuzjasta gier znajdzie odpowiedź na pytanie:  jak stworzyć grę przykuwającą graczy do krzesła? Dowie się krok po kroku, jak zbudować level i co to jest dobry level,  dlaczego w grze drugi plan ma większe znaczenie niż w filmie. Jak posługiwać się interaktywnymi rekwizytami. Gdzie przebiega granica między „game designem” a „level designem”, na co uważać i jakie techniki stosować, by stworzyć dokładnie to, co zamierza.

Gra to również proces uczenia się!

Wydawcą książki jest Inżynieria Wszechświetności, zespół specjalistów, doświadczonych projektantów.